Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Klubbkveld hos Norwegian Modellers
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Klubbkveld hos Norwegian Modellers

Klubbkveld hos Norwegian Modellers 17/10/2012 13:42 #606

Hei alle glade modellflygere.

Vi er så heldige å få lov til å besøke Norwegian Modellers den 21 november mellom kl 18.00 og 21.00.

De stiller med minst 2 mann på jobb og vi har hele 'sjappa' til rådighet. Dvs butikken, lageret, verkstedet, museet, kantina og tilbudstorget

Tilbudstorget vil si at de legger frem en del varer på pakkedisken og vi kan gi bud!!!!

Ellers får vi en fast rabatt på alle lagerførte varer dersom handelen gjøres der og da!

Da har vi muligheten til å titte i alle kriker og kroker og kanskje oppdage ting som er kjekt å ha, men ikke visste at vi trengte

MMSK kjøper inn kaffe, mineralvann og baguetter og vi spiser litt kveldsmat i kantina samtidig som de ansatte svarer så godt de kan på ting og tang vi lurer på

Det blir sendt ut en mail til alle medlemmene hvor dere melder dere på til Paal Wiborg så vi vet hvor mange vi blir mhp innkjøp av mat. Felleskjøring fra Hokksund/Drammen ordner vi når det nærmer seg.

Paal

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 17/10/2012 18:43 #607

Flott tiltak Pål

Jeg er med !
Terje Egeberg

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 17/10/2012 19:21 #608

Kjempefint tiltak. Super måte å slå i hjel en mørk høstkveld på!!
Jeg er med.

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 18/10/2012 21:03 #610

bra jobba Paal.
jeg er med..
Terje syvertsen

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 19/10/2012 08:12 #615

jepp,
jeg er med.

katana.

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 20/10/2012 00:31 #616

Hei igjen gutter.

Takk for mange positive svar

Da er vi allerede 12 påmeldte og det er jo helt topp.

Jeg kan herved bekrefte positiv tilbakemelding fra Geir og Per Henrik på Modellerers om at de gleder seg over hvor mange som har meldt sin interesse

Blir nok en opplevelse for mange håper jeg!

Paal
Siste endring: 24/10/2012 21:50 Av Lightning.

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 21/10/2012 22:53 #624

jeg er med og det er et fint tiltak

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 08/11/2012 19:05 #672

• roy
  • FRAKOBLET
Jepp, da har jeg å meldt meg på shopping

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 23/11/2012 21:48 #694

ja da var tur til norweg,moddellers gjort og jeg må bare si takk til Paal som arangsjerte det hele. Vi vart jo motatt godt og ikke minst den tilliten som de ga oss ved at vi fløy rundt der som store guttunger i en godtepose så stor takk til de i hobby buttikken og jeg tror de fleste av oss handlet det de trengte, og den flotte futaba mz 18 da gitt selv klarte jeg ikke å dy meg måtte bare ha en liten spit he he

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 25/11/2012 14:19 #696

HEI ALLE GLADE GUTTER!!!

Gutta på Norwegian Modellers var veldig fornøyd med alle medlemmene, interessen for hobbyen, glad de fikk hjelpe flere med Futaba radioer og at vi handlet som vi gjorde

Vi er veldig velkomne tilbake i Mars/April dersom det er interesse for det!??!!

Håper dere fikk sett hva de egentlig har på lager

Takk for en topp tur gutter!!!!!

Paal

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 25/11/2012 15:35 #697

fin og dyr kveld-!!
18 mz'n er fin den
om noen i klubben trenger/har lyst på en 14 mz slipper jeg den til 4500,- om en av medlemmene er int med koffert lader og 2 sender batterier...grei bruks stand

Sv: Klubbkveld hos Norwegian Modellers 30/11/2012 17:39 #710

Det var jo ikke alle som var med til Norwegian, men det var demoflying med "quadrokopter" en bitte liten firerotors sak, jeg fikk ikke sett demoen, men 2 ern kjøpte en jeg fikk prøve forrige lørdag i Bingen. Dette må du bare ha, flyr som en rakett ute og kan flys rundt juletre inne. Fløy rett i et kjerr hos naboen i dag, fant plaskula på snøen, men fant ikke maskin. Ga litt forsiktig gass og der hang en gitt. Var bare og sett på plass plastkula og fly vider. Til info står den nå på første sida til Norwegian.
Terje
  • Side:
  • 1
Det tok 0.36 sekunder å laste siden
2011 Klubbkveld hos Norwegian Modellers. Tommy Egeberg